Thursday, August 12, 2010

Earthquake sunrise Hollywood headlights vroue ninja’s ’n verkragte paar tekkies suicide woordeboeke stalkende lippe en swartgallige liewe heksie shoes.





Earthquake sunrise Hollywood headlights vroue ninja’s ’n verkragte paar tekkies suicide woordeboeke stalkende lippe en swartgallige liewe heksie shoes.

Die aarde geskok deur ‘n onnatuurlike sonsopkoms
Vroue ninja’s hulpeloos sonder hul swaarde
Hulpeloos staar hul na babas en brandende baarde

Kinders nou grootmense wat vergeet het hoe om te lag
Hy sit met ‘n paar liewe heksie shoes sonder veters
en Sy sit nog steeds en wonder hoekom hy haar moes verkrag?  ?  ?

Hollywood headlight$ het hul van die waarheid af verblind
Hulle met 1ag8tien gate geen freeways net bunkers guns en bullets gelos!   ???

Ek het tot tien getel
Toe ek omdraai was sy weg
Haar lippe nou vas geplak met bloed
                                                              Soos
Onkruid teen die afgebroke mure
Haar lippe wat huil sweet sixteen and  never been kissed
Dit was net ‘n kwessie van…maar dit is dan lank voor haar tyd!

Ek kom tot stilstand
Die papier het my pen se ink uitgedroog
Ek besef terwyl ek aan die woorde verstik wat ek geskryf het,…
Dit vat geduld om geduld te bereik!

Na aal die tyd kom ek tot stilstand en besef,          
Die Efa waarheid(                                )is ‘n leun.

No comments:

Post a Comment